«Такого „фальшивого“ посадкового талона не існує — Kiwi.com виконує всі вимоги щодо забезпечення безпечної подорожі для наших клієнтів, і робить це протягом багатьох років», — йдеться в повідомленні.
Ryanair аргументував відмову приймати посадочні талони тим, що Kiwi.com обходить авіаційні правила, не інформуючи пасажирів про протоколи безпеки польоту при покупці талона. Також лоукостер звинуватив Kiwi у внесенні невірних даних про пасажирів при покупці талона.
Читайте також: Ryanair не пускає на борт пасажирів з квитками, купленими у великого оператора
В Kiwi стверджують, що їх посадковий талон відрізняється від оригінального талона Ryanair тільки кольором. Вся інша інформація достовірна.
Онлайн-туроператор вважає, що справжня причина конфлікту з Ryanair — в різниці цін на квитки.
«Kiwi.com часто продає квитки Ryanair дешевше, ніж сама авіакомпанія, і їм це не подобається. Поведінка Ryanair ставить прибуток вище вибору споживача. Ryanair карає пасажирів тільки за те, що їм не подобається конкуренція», — йдеться в заяві оператора.