І так достатньо
До 2024 року Приват планує мати близько 18,2 активних клієнтів у порівнянні з 17,8 млн на кінець 2020 року. «Використання виключно потужної бази роздрібних клієнтів з мінімальними потребами в її нарощуванні», — наголошується в документі.
Примітно, що невелике скорочення клієнтської бази (близько 200 тис клієнтів) планується вже за підсумками поточного 2021 року.
Раніше «Мінфін» повідомляв про випадки, коли Приват припиняв співпрацю з деякими клієнтами, відмовляючи в перевипуску картки.
Читайте також: Чому Приватбанку потрібні не всі клієнти
Ставка — на перехресні продажі
У той же час, в Приваті планують продавати існуючим клієнтам більше продуктів. Якщо зараз середньостатистичний клієнт купує всього 1,4 продукти, то до 2024 року планується довести цей показник до 2,1, тобто збільшити на 50%.
«Комплексна пропозиція, яка дозволить скористатися перевагами величезної клієнтської бази і збільшити частку ринку, спираючись на доступність фізичних і цифрових каналів обслуговування», — наголошується в документі.