Стратегію Приватбанку оновили для подальшого розвитку потенціалу його профільної діяльності, вдосконалення операцій, а також підвищення інвестиційної привабливості.
Що включає стратегія
Стратегія розвитку банку включає ключові складові:
- бізнес-модель: провідний банк у роздрібному сегменті ринку, який має сильну позицію в малому та середньому бізнесі;
- операційна модель: прогресивна з провідним рівнем ефективності та готовністю до зниження маржі;
- фінансова стійкість: ефективна робота з портфелем непрацюючих активів, операційна ефективність та сталий рівень прибутковості банку;
- цільові показники банку до 2024 року: прогнозний чистий прибуток більше 30 млрд грн, дохідність на капітал більше 40% та співвідношення витрат до доходів.
Читайте також: Приватбанк готують на продаж: хто може купити і скільки заплатить
На думку Мінфіну, оновлена стратегія допоможе створити сильний конкурентоспроможний банк; забезпечить спроможність сплачувати дивіденди та фінансову стабільність; перетворить банк на привабливий об'єкт інвестування.
Три варіанти приватизації
При цьому передбачено три можливих варіанти приватизації банку:
- приватне розміщення всього банку;
- приватне розміщення «хорошого банку»;
- IPO (первинне розміщення акцій) «хорошого банку»
За словами члена наглядової ради Романа Сульжика, основним напрямком роботи банку залишається розвиток кредитування громадян і малого та середнього бізнесу в країні.
«Ми вже активно працюємо над цим — рік тому ми видали кредитів малому бізнесу на 5,6 мільярдів гривень, а сьогодні вже більше 10», — написав він.
За його словами, найважливіші завдання включають в себе підготовку до приватизації банку, посилення культури контролю за ризиками та операційною діяльністю, розвиток інновацій і зменшення портфеля токсичних кредитів, які дісталися від колишніх власників.
Стратегія ухвалена відповідно до засад стратегічного реформування державного банківського сектору на період до 2024 року.
Читайте також: Велика четвірка: хто купить українські держбанки