Оцінка компанії
В рамках раунду інвестори оцінили вартість турецької компанії в $16,5 млрд.
У ньому взяли участь SoftBank, суверенний фонд Катару, Princeville Capital і фонд добробуту, що належить емірату Абу-Дабі.
Читайте також: Чому для покоління «гамбургерів» важливий пасивний дохід
За даними міністерства торгівлі Туреччини, Trendyol отримав вигоду з різкого зростання ринку онлайн-покупок в країні, який в минулому році додав 66%. Валова вартість товарів, які компанія продає через свою платформу, зросла приблизно в 20 разів за останні три роки і в цьому році повинна досягти $ 10 млрд.
Нагадаємо
Раніше «Мінфін» писав, що Нова пошта запустила сервіс доставки товарів з онлайн-майданчиків Туреччини через платформу NP Shopping.
Читайте також: 20% вкладень агресивного інвестора можуть бути провальними