Чотири роки, щоб попрощатися з президентською стипендією
«У квітні 2017 року, коли я був студентом Запорізького національного технічного університету, мені було нараховано президентську стипендію розміром 3985 грн 62 коп. На моє ім'я був відкритий рахунок в Ощадбанку, на який в той час зарахували кошти. Але робітники банку не сповістили мене про це надходження», — розповів Opanas.
Про гроші, які завалялися на рахунку, автор відгуку дізнався випадково кілька місяців тому. Однак до 21 травня цього року сума на рахунку неабияк «підтанула»: там залишилося всього 1088 грн, які він зняв у касі Ощадбанку. Майже 2870 грн банк списав для оплати комісії за неактивний рахунок і послугу смс-банкінгу. Яка, очевидно, не працювала.
«За період з 2017 до 2021 року я не отримав жодного сповіщення від банку про нарахування та списання з мого рахунку, які він регулярно робив», — пише Opanas. Він допускає, що Ощадбанк просто не зацікавлений в інформуванні клієнтів.
За словами користувача, він звертався до відділення Ощадбанку в місті Запоріжжя, де був відкритий рахунок, щоб отримати копію договору про оформлення картки. Але надати копії документів та підтвердити видачу картки банк відмовився. На гарячій лінії теж нічим не змогли допомогти.
Читайте також: Найкращий відгук червня: як клієнт Приватбанку депозит забирав, але так і не забрав
Порада банку: читайте умови на сайті
Після публікації відгуку на сайті в Ощадбанку підтвердили, що тарифи банку передбачають комісію за обслуговування неактивного рахунку і плату за смс-інформування клієнтів. Тарифи і договір комплексного банківського обслуговування можна подивитися на сайті.
«Щоб уникнути списання комісії за обслуговування неактивного рахунку, досить хоча б один раз протягом року провести будь-яку операцію переказу, оплати або поповнення», — прокоментували в службі підтримки банку.
Чому клієнту не надіслали смс про зарахування грошей в Ощаді не пояснили.
У банку також зазначили, що інформація про тарифи Ощаду завжди є у вільному доступі. Для зручності клієнтів було додано ще один сервіс у чат-боті — «Канал інформування».
За допомогою цього сервісу можна перевірити або змінити канал, через який буде зручно отримувати інформування у разі зміни тарифів/умов обслуговування за рахунками.
Зараз клієнти банку можуть обрати один з таких способів інформування:
- оповіщення в Ощад 24/7;
- повідомлення на вайбер/телефон;
- електронна пошта.