«Ми раді за наших партнерів з Казахстану. Стрімке зростання кількості користувачів, які встановлюють додаток й відкривають собі цифрові карти, каже про те, що продукт видався якісним й актуальним. Водночас, мені дуже приємно, що наша відкрита фінтех-екосистема теж долучилася до створення цього фінтех-продукту. Це ще одне підтвердження того, що синергія на ринку фінансових послуг набагато ефективніше законкуренціїю та суперництво», — зазначила засновниця Concord Fintech Solutions Олена Сосєдка.
Один з елементів української фінтех-екосистеми — компанія ProCard є процесинговим центром проєкту Simp! y. Інтеграційні роботи зі створення необхідної інфраструктури тривають останні 11 місяців й проходять повністю у дистанційному режимі.
«Вітаю наших партнерів з такими вражаючими показниками, яких їм вдалося досягти лише за останні два місяці. Менше року тому ми тільки почали наше знайомство з колегами з проєкту Simp! y. За цей час ми погодили технічне завдання, сформували MVP, стартували й успішно завершили проєкт в платіжній системі Visa. Усі знають, що спілкування між технічними службами та бізнесом може бути досить складним, особливо якщо продукт необхідно випустити на ринок у найкоротші терміни. Я вважаю, що в цьому проєкті ми досягли можливого максимуму колаборації та конструктивізму й успішно склали іспит, працюючи в умовах „ковідной економіки“. 100 000-на картка Simp! y — це відмінний результат нашої колективної праці», — підкреслив СЕО процесингового центру ProCard Костянтин Кадук.
Нагадаємо, що Concord Fintech Solutions — це перша в Україні відкрита фінтех-екосистема, у межах якої учасники фінансового ринку можуть створювати й розвивати власні фінтех-проекти. Єдину інфраструктуру формують банк ConcordBank, незалежний процесинговий центр ProCard, платіжний сервіс ConcordPay, IT-компанія MustPay, білінгова система MassPay, а також Біржа Благодійності «ДоброДій».
Також нагадаємо, що Simp! y — це перший в Казахстані необанк, який здійснює всі операції в мобільному додатку, пов'язаному з номером телефону користувача. Також у номері картки клієнта зашитий його номер мобільного. Simp! y забезпечує пряму інтеграцію карти з балансом мобільного телефону та можливість використовувати його як джерело коштів для карткової транзакції.