►Підписуйтеся на «Мінфін» в Instagram:
головні новини про інвестиції та фінанси
У заяві, що розміщена на сайті компанії, повідомляється:
«У ніч на 29 липня відбувся вибух у комірці поштомату Нової пошти в Києві, а згодом у комірці поштомату в Одесі. Під час вибухів ніхто не постраждав. До місця інцидентів прибули правоохоронні органи. Наразі тривають слідчі дії. Нова пошта зі свого боку всіляко сприяє розслідуванню.
Для нас ця подія — тривожний сигнал настроїв в суспільстві. Питання безпеки важливе для Нової пошти. Ми дбаємо про те, щоб і наші співробітники, і клієнти почували себе у безпеці. Саме тому ми прийняли наступні рішення:
1. Зробити практику, яку ми використовували на двух сортувальних станціях в Києві і Львові, а саме — рапіскани, рентгенотелевізійні установки для перевірки посилок та вантажів- загальною. Тобто встановити їх на всіх наших терміналах та депо.
2. Почати співпрацювати з професійними кінологічними службами у всіх регіонах для виявлення підозрілих посилок та вантажів.
3. Впровадити процес повної ідентифікації клієнтів для унеможливлення ситуації відправлення підозрілих посилок через підставних або неіснуючих людей.
Ми розуміємо нашу роль у суспільстві і робимо все, що від нас залежить, для створення безпечного простору. Нажаль, злочинці є всюди. Боротьба з ними — наша справа разом."
Читайте також: Держспоживслужба скасовує мільйонний штраф Новій пошті
Зараз для відправки будь-якої речі клієнт має назвати номер телефону та будь-яке ім'я. Оператор при цьому не перевіряє його документи.