►Підписуйтеся на «Мінфін» в Instagram:
головні новини про інвестиції та фінанси
«Команда стане частиною відділу з розробки AR і VR у Facebook (Facebook Reality Labs)», — розповів голова цього відділу Ендрю Босворт. Особливість «метавсесвіту», за його словами, — можливість відчувати фізичну присутність іншої людини крізь цифровий простір.
Як пояснив Босворт, наразі «телепорт» в кімнату до іншої людини доступний через смартдисплей Portal і гарнітуру Oculus. Але для створення «метавсесвіту» розробникам доведеться «вибудувати сполучну тканину» між цими просторами.
«Це дозволить людині звільнитися від фізичних обмежень і переміщатися з одного простору в інший так само легко, як він переходить з кімнати в кімнату», — додав експерт.
Читайте також: Чому техгіганти більше не надихають інвесторів
Втілений інтернет
В інтерв'ю The Verge Марк Цукерберг наголосив, що про «метавсесвіт» можна думати як про «втілений інтернет», де замість того, щоб переглядати контент, користувач стає його частиною. Перетворити Facebook у «метавсесвіт» Цукерберг розраховує у «найближчі п’ять років або близько того».
«Метавсесвіт» надасть можливість не просто спостерігати за подіями, а занурюватися в них — наприклад, можна не виходячи з дому побувати на 3D-концерті або зробити дзвінок і при цьому бачити голограму того, з ким ви зв’язуєтеся, і самому бути такою голограмою", — пояснив голова Facebook.
Технологічні компанії та їх керівники дедалі частіше обговорюють «метавсесвіт» як технологію-наступницю смартфонів і мобільного інтернету, зазначає CNBC. Як приклад вже існуючого «метавсесвіту» часто наводиться гра Roblox. Її материнська компанія оцінюється у $44 млрд.