Як працювала схема
Зловмисники пропонували користувачам залишити на сайті інформацію про платіжні картки та фінансовий номер телефону. Наразі цей сайт заблоковано.
►Підписуйтесь на «Мінфін» в Instagram: головні новини про інвестиції і фінанси
В НБУ наголошують, що система BankID НБУ та її сайт не вимагають збору будь-якої інформації від користувачів.
«Національний банк не збирає і не зберігає персональні данні громадян, зокрема номери телефонів і тим більше — платіжних карток. Система лише забезпечує передавання персональних даних користувача в зашифрованому вигляді від його банку до надавача послуги. Окремо звертаємо увагу, що взаємодія відбувається виключно між тими порталами послуг, які належать учасникам системи», — зазначили в НБУ.
Читайте також: Нова схема шахрайства. Як злочинці отримують доступ до телефонів клієнтів Приватбанку
Для упередження ризиків шахрайства Національний банк просить користувачів бути обачними та ретельно перевіряти інформацію.
Зокрема, сторінки в мережі інтернет, які належать Національному банку України, розміщуються виключно на державному домені gov.ua.
Читайте також: Шахраї відводять клієнтів на фальшивий сайт Райффайзен Банку для доступу до їхніх рахунків
Нагадаємо
Раніше «Мінфін» писав, що шахраї під виглядом співробітників Приватбанку просять клієнтів банку встановити мобільний додаток, який надає віддалений доступ до смартфону жертви.