«Шахраї завжди користуються стихійними або техногенними катастрофами», — сказала директор із захисту прав споживачів та конфіденційності Федерації споживачів Америки Сьюзан Грант.
►Підписуйтесь на «Мінфін» в Instagram: головні новини про інвестиції і фінанси
За її словами, справжній обсяг скарг споживачів і їх збитків, ймовірно, набагато більше, ніж офіційна статистика.
Читайте також: Нова схема шахрайства. Як злочинці отримують доступ до телефонів клієнтів Приватбанку
Популярні схеми
Найбільша кількість заяв про шахрайство до FTC довелася на покупки в інтернеті — понад 53 тис. скарг (близько 16% загальної кількості).
Найпопулярнішою схемою шахраїв стало накручування цін, зокрема, на такі затребувані товари, як санітайзер, туалетний папір та маски.
Читайте також: Шахраї відводять клієнтів на фальшивий сайт Райффайзен Банку для доступу до їхніх рахунків
Найбільше грошей ($77 млн) жертви втратили через шахрайські дії, пов'язані з відпочинком і подорожами, а саме з поверненням коштів та скасуванням бронювання.