►Підписуйтесь на сторінку «Мінфіну» на фейсбуку:
головні фінансові новини

«Система запрошень була важливою частиною нашої ранньої історії», — йдеться в блозі Clubhouse. Це рішення дозволило контролювати зростання Clubhouse і забезпечити стабільну роботу програми.

Clubhouse також презентував новий логотип і нову іконку програми — із зображенням Джастіна «Мізі» Вільямса, менеджера репера 21 Savage.

The Verge пояснює відмову Clubhouse від системи запрошень зростаючою конкуренцією на ринку звукових соцмереж. Поки Clubhouse розвивав свій майданчик і збільшував список очікування, інші соціальні аудіопродукти, такі як Twitter Spaces, стали доступні всім.

Якщо Clubhouse хоче конкурувати й продовжувати залучати нових користувачів, необхідно зробити так, щоб кожен міг отримати доступ до додатку, пише видання.

Читайте також: 10 причин встановити Sense SuperApp — новий цифровий банк від «Альфи»