70% всіх звернень до Контакт-центру наразі вирішуються за допомогою режиму самообслуговування. Софія допоможе швидко отримати консультацію чи відповідь на питання. Більше не потрібно слухати пункти меню та обирати кнопки з потрібними сервісами. Достатньо просто озвучити мету дзвінка до Контакт-центру.
Усі сервіси, якими ви звикли користувались у Контакт-центрі, тепер будуть доступні за допомогою Софії. Щоб порозумітися з Софією, потрібно слухати її питання і коротко відповідати. Наприклад, якщо сказати «зняти ліміт по картці», Софія зніме потрібний ліміт. Якщо ви телефонуєте, щоб заблокувати картку і назвете 4 останні цифри, картку буде оперативно заблоковано.
Телефонуйте 0800210800 та знайомтесь із Софією. Впевнені, вона приємно вразить вас своєю кмітливістю і стане надійним помічником у світі послуг Ощадбанку.