Cashless-проекти Ощадбанку відомі як найбільш масштабні в Україні. Перетворення НСК «Олімпійський», а також, окрім Atlas Weekend, фестивалей Ulichnaya Eda та Зимова країна на ВДНГ на території, вільні від готівки, — найбільші досягнення Ощаду в цій сфері.
«Черговий Atlas Weekend довів, що Ощадбанк активно завойовує молоду аудиторію, яка переважає серед відвідувачів фестивалю. Дослідження рівня фінансової грамотності серед мешканців України, проведене у 2019 році, показало, що саме молодь у віці від 18 до 24 років є найменш фінансово обізнаною серед усіх вікових груп. Забезпечуючи cashless-платежі на Atlas Weekend, Ощадбанк виконує важливу соціальну функцію, сприяючи популяризації безготівкових розрахунків серед молодих людей», — зазначив Антон Тютюн, член правління Ощадбанку.
Загалом фестиваль відвідало близько 600 тисяч людей. На 5 сценах Atlas Weekend, що були розташовані на загальній площі понад 100 га, протягом 5 днів виступили близько 250 артистів.