Скасування штрафу

Комісія ДПСС при проведенні перевірки дій співробітників служби в Харківській області, які застосували до компанії Нова Пошта багатомільйонні штрафи, встановила: в ході контролю було допущено процесуальні порушення, а при застосуванні санкцій не був врахований принцип пропорційності порушення і покарання.

Читайте також: Нову пошту оштрафували на сотні мільйонів за посилку на 500 гривень

«За підсумками перевірки штрафи рекомендується скасувати. Впевнена, що так і станеться», — зазначила Магалецька.

Вона підкреслила, що зроблені висновки, які увійдуть в основу нових законодавчих норм.

Читайте також: Доставка в більш ніж 200 країн та нові тарифи. «Нова пошта Глобал» розпочала співпрацю з Western Bid

«Дії інспектора в районному центрі породили „ефект метелика“ — привели до масштабної негативної ситуації на рівні всієї держави. Це ненормально, ефективна система не працює. Тому будемо змінювати систему», — додала Магалецька.

При цьому вона пропонує компанії встановити в своєму додатку «кнопку», яка надала б можливість споживачеві відразу, на місці, поскаржитися на порушення його прав у відділенні.

Нагадаємо

Раніше «Мінфін» писав, що Держпродспоживслужба в Харківській області наклала на Нову пошту штраф на суму 325,85 млн грн. НП оскаржуватиме штраф у суді.

У березні 2021 року працівники Державної продовольчої споживчої служби прийшли з перевіркою у відділення Харкова. Приводом послужила скарга клієнта про пошкодження посилки на суму 500 гривень.