Що відомо про залучення інвестицій

Як зазначили виданню представники фонду, інвестиції спрямуються на доопрацювання продукту й маркетинг.

► Підписуйтесь на телеграм-канал «Мінфіну»: головні фінансові новини

Сервіс Onlizer забезпечує синхронізацію необхідних клієнтам сервісів (таких, як Google Analytics, 2Checkout, 1C Azure: Blob storage і тому подібних) на одній платформі, спрощуючи формування клієнтської бази, автоматичний зворотний зв’язок, оповіщення та інші аспекти роботи.

Читайте також: «Відчуття як у 1999»: чи загрожує стартап-лихоманка новою бульбашкою

При цьому для інтеграції сервісів не потрібно писати код — платформа автоматизує цей процес, і клієнтові необхідно лише вибрати потрібні йому технології.

Як зазначив CEO і засновник Onlizer Андре Дерен, такий підхід покликаний не тільки спростити контроль за виконанням бізнес-процесів, а й істотно скоротити витратні статті бюджету будь-якої компанії.

«Сервіс дозволяє до 60% знизити витрати без створення унікального коду та розширення штату розробників. Ми дуже раді тому, що робота з QPDigital дозволить нам розширити функціонал сервісу та підвищити якість продукту», — наголосив він.

Готові шаблони інтеграцій дозволять швидше і простіше з'єднати потрібні системи й автоматизувати процеси в декілька кліків. Якщо ж клієнту необхідно власне унікальне рішення — його можна створити за допомогою внутрішнього візуального конструктора Onlizer Workflow Studio.

Історія Onlizer

Onlizer заснували українські підприємці Андрій Дерен і Богдан Бондарук 2016 року. У 2017-му підприємці почали закритий бета-тест продукту та залучили першого клієнта. У 2020 році сервіс був запущений у публічний доступ.

За даними компанії, сервісом користуються 170 клієнтів у 30 країнах світу. Ключові ринки для Onlizer — США, Австралія, ПАР, Україна та Росія.

Основний фокус — на підприємства малого та середнього бізнесу, але серед клієнтів є підрозділи Microsoft, McAfee, Dragon Capital тощо.