Фінпоказники

Чистий прибуток PepsiCo за дванадцять тижнів, що завершилися 12 червня, склав $2,358 млрд, або $1,7 у розрахунку на акцію, у порівнянні з $1,646 млрд, або $1,18 на акцію, отриманими за аналогічний період минулого року.

Прибуток без урахування разових факторів підвищився до $1,72 з $ 1,32 на акцію.

Виручка збільшилася до $19,217 млрд у порівнянні з $15,945 млрд. Органічне зростання склало 12,8%.

PepsiCo вказує, що в минулому півріччі 42% консолідованої виручки довелося на бізнес за межами США.

Читайте також: Складено рейтинг найбільших платників дивідендів в Україні

Реакція акцій

Як пише РБК, 13 липня котирування PepsiCo злетіли на 2,9% і досягли позначки в $153,86. Зростання акцій сталося на тлі виходу фінансового звіту компанії і нових прогнозів.

Компанія прогнозує в 2021 році збільшення операційного прибутку на 6%, прибуток на акцію — на 12%.

Нагадаємо

PepsiCo Inc. володіє брендами Pepsi, 7up, Mirinda, Diet Pepsi, Tropicana, Lay's, Cheetos, Doritos та ін.