Що допомагає уникнути новий сервіс

Насамперед — помилки в реквізитах платежів. В опублікованому пресрелізі компанії йдеться, що більшість міжнародних платежів, як правило, обробляються без істотних труднощів або проблем. Однак іноді трапляється так, що надані реквізити отримувача містять помилку. Це може призвести до зайвих втрат часу або навіть до неможливості здійснити переказ.

Як SmartID і Приват24 допомагають оцифровувати бізнес

Сервіс попередньої перевірки реквізитів SWIFT дозволить легко вирішувати такі проблеми, дозволяючи банку-відправнику завчасно уточнити через API-канал реквізити рахунку у банку-одержувача. Таким чином, будь-які проблеми з даними або рахунком будуть виявлені на початковому етапі процесу.

Схожі перевірки здійснюються компаніями, коли йдеться про трансакції усередині країни.

SWIFT має намір розгорнути цей сервіс на глобальному рівні, що стосуватиметься щонайменше 11 тис. фінустанов і 4 млрд рахунків у 200 країнах.

За оцінками експертів, більшість міжнародних фінансових компаній почнуть використовувати новий сервіс не пізніше листопада 2022 року.

Раніше

Як писав «Мінфін», Bank of China, Bank of New York Mellon, BNP Paribas, Citi, Deutsche Bank і Standard Chartered підтвердили свою готовність взяти участь у проєкті мережі обміну банківськими повідомленнями SWIFT по розгортанню протягом наступних 18 місяців нової комунікаційної платформи.

Стежте за цікавими та ексклюзивними матеріалами про вплив пандемії на економіку в телеграм-каналі «Економіка і коронавірус».