Що з котируваннями
Котирування Puma росли з початку Євро-2020, що стартувало 11 червня. За цей час папери подорожчали на 11,5%. Однак на торгах в середу котирування помітно прискорили зростання.
Вдала реклама
Puma поставляє екіпіровку чотирьом збірним, які беруть участь в чемпіонаті, одна з яких — Італія.
Puma виробляє спортивне взуття, одяг, інвентар та парфумерію під торговими марками Puma і Tretorn.
Читайте також: Які акції купувати, коли падає ринок: три цікавих варіанти
Щорічно компанія продає більше 64 млн пар взуття, 70 млн одиниць текстильних виробів і 55 млн аксесуарів. За підсумками 2020 року продажі Puma склали 5,23 млрд євро.
Для реклами свого бренду компанія залучає зірок спорту і шоу-бізнесу. Фірмові кросівки Puma рекламували аргентинський футболіст Дієго Марадона, німецький автогонщик Формули-1 Міхаель Шумахер, тенісистка Мартіна Навратілова, американський боксер Оскар Де Ла Хойя і інші.
Співачка Ріанна разом з Puma випустила власну колекцію стильного одягу і взуття.
Читайте також: 5 міфів про фондовий ринок, які заважають заробити приватним інвесторам
У 2020 році Puma підписала рекламний контракт з нападаючим ПСЖ і збірної Бразилії Неймаром, за яким футболіст отримує від спортивної компанії по $30 млн (рекордна сума для спонсорського контракту зі спортсменом).