Оскарження штрафу
Нова пошта розцінює дію контролюючого органу як маніпуляцію державою своїх повноважень і оскаржує штраф у Харківському окружному адміністративному суді.
Крім того, компанія вже направила офіційну скаргу до Держпродспоживслужби на неправомірні дії співробітників харківського підрозділу, а також звернулася до омбудсмена та міжнародних правозахисних організацій.
Читайте також: Доставка в більш ніж 200 країн та нові тарифи. «Нова пошта Глобал» розпочала співпрацю з Western Bid
За що оштрафували
У березні 2021 року працівники Державної продовольчої споживчої служби прийшли з перевіркою до відділення Харкова. Приводом до неї стала скарга клієнта про пошкодження посилки на суму 500 гривень.
«Працівники служби зажадали документи у керівника відділення, який не є уповноваженою особою, він запропонував звернутися до керівництва компанії. Уповноважені особи Держпродспоживслужби розцінили ці дії як створення перешкод для проведення перевірки. Хоча за законом перед початком здійснення заходу посадові особи органу державного нагляду (контролю) зобов'язані пред'явити керівнику юридичної особи, його відокремленого підрозділу або уповноваженій ним особі всі документи по перевірці», — йдеться в повідомленні.
Читайте також: Нова Пошта буде доставляти товари з магазинів Німеччини. Як зробити покупку