Оскільки терміни для реєстрації доволі стислі — з 14 липня по 13 серпня, НБУ намагається, аби всі учасники ринку вчасно ознайомилися з переліком документів, необхідних для реєстрації.
►Підписуйтесь на сторінку «Мінфіну» на фейсбуку:
головні фінансові новини
Які документи потрібні для реєстрації колекторів
Під час реєстрації компанії, які хочуть набути статусу колекторської, повинні подати до Нацбанку низку документів:
- заяву про включення юридичної особи до реєстру колекторських компаній;
- анкету з описом бізнес-намірів, інформацію про ділову репутацію компанії та її власників істотної участі;
- анкету щодо політики та внутрішніх положень стосовно взаємодії зі споживачами та інші необхідні документи.
Тож, Нацбанк оприлюднив для ознайомлення попередні форми цих документів на офіційному вебсайті. Ці форми документів є виключно ознайомчими. Фінальні форми будуть затверджені відповідною постановою правління НБУ впродовж найближчих двох тижнів.
На основі цих форм Нацбанк розробить електронні анкети для заповнення заявниками. Колекторам варто послуговуватися саме цими анкетами для подання документів під час реєстрації.
Читайте також: Нацбанк нагадує колекторам про вимоги нового закону і дедлайни
Контекст
НБУ нагадує, що компанії, які планують надавати колекторські послуги, повинні зареєструватися в спеціальному Реєстрі колекторських компаній з 14 липня до 13 серпня.
У травні на порталі НБУ запрацювала спеціальна вебсторінка, присвячена майбутній реєстрації колекторських компаній і де зібрана довідкова інформація про умови допуску колекторських компаній на ринок після ухвалення нового закону, який набув чинності 14 квітня та вступить у дію 14 липня 2021 року.
НБУ також планує 2 липня 2021 року провести зустріч із учасниками ринку. Під час зустрічі фахівці регулятора розкриють перелік та вимоги до документів, які мають бути подані для реєстрації колекторської компанії.