Що сталося
Папери подорожчали перед очікуваним виходом компанії з режиму захисту від банкрутства, який запланований на 30 червня. Попит на акції сервісу зріс за відсутності будь-яких інших важливих корпоративних новин.
У той же день папери конкурента Hertz — сервісу оренди Avis Budget Group — впали на 3,8%, до $ 77,85.
Банкрутство
Компанія з оренди автомобілів Hertz оголосила про банкрутство в травні 2020 року.
Її борг досяг майже $ 19 млрд, оскільки пандемія COVID-19 привела до зниження туристичної активності і падіння попиту на оренду автомобілів.
Після оголошення про початок процедури банкрутства Нью-Йоркська біржа повідомила про припинення торгів акціями компанії і почала процедуру делістингу. Папери Hertz, які до пандемії коштували близько $ 20, в останній день торгів можна було купити по $1,78.
Читайте також: Більше 100 років на ринку. Збанкрутував один з найбільших сервісів оренди авто Hertz
Після припинення торгів акціями на Нью-Йоркській фондовій біржі акції Hertz продовжували торгуватися на позабіржовому ринку.
Під час банкрутства Hertz отримала кредит в розмірі $ 1,65 млрд для підтримки працездатності і ще $ 4 млрд для збільшення свого автопарку. Вона також продала свій бізнес з лізингу автомобілів і управління автопарком Donlen за $ 875 млн дочірній компанії Apollo.
План виходу
У травні компанія представила план виходу з банкрутства, який включає мільярдні вкладення в сервіс американськими інвестиційними компаніями Knighthead Capital Management і Certares Opportunities, випуск нових акцій, оплату боргів кредиторам, а також грошові виплати поточним акціонерам.
У червні план реорганізації Hertz був схвалений судом у справах про банкрутство. Компанія планує вийти з банкрутства до кінця червня 2021 року.
Зараз компанії з оренди автомобілів зіткнулися з високим внутрішнім попитом і браком автомобілів, що призвело до зростання цін на їхні послуги, пише Barron's. Високі ціни на оренду автомобілів через дефіцит транспортних засобів можуть зберегтися до 2022 року.
Сервіс Hertz був заснований в 1918 році в США. Під брендом компанії пункти прокату автомобілів працюють в Північній Америці, Європі, країнах Карибського басейну, Латинській Америці, Африці, на Близькому Сході, в Азії, Австралії та Новій Зеландії.
За 2020 рік прибуток компанії склав $ 5,3 млрд, а чистий збиток досяг $ 1,7 млрд.