► Підписуйтесь на телеграм-канал «Мінфіну»:
головні фінансові новини
Відповідальне кредитування та онлайн
«Наш пріоритет — кредитування, але за наявності сильного трансакційного бізнесу», — сказав банкір, відповідаючи на запитання модератора, що для Привату, все ж, важливіше: кредитування клієнтів або їх обслуговування. При цьому Разван Мунтеану наголосив на важливості відповідального кредитування з метою мінімізації кредитного ризику. Банкір також підкреслив, що під час коронавірусного 2020 року клієнти Привату особливо активно переходили з відділень в онлайн. Так, на фоні скорочення операцій у відділеннях і касі на 43−46% зростання трансакцій в онлайні перевищило 27%. При цьому, кількість міжнародних онлайн-переказів збільшилася на 74%!
Читайте також: Нова іпотечна держпрограма генеруватиме 7−8 тисяч кредитів на рік
Бекграунд
Приватбанк є беззаперечним лідером за обсягом кредитів, виданих фізичним особам. Але в квітні Приватбанк став ще й одним з лідерів по скороченню портфеля кредитів фізичним особам. Раніше клієнти скаржилися на безпідставне, на їхню думку, урізання кредитних лімітів та оплати частинами.