Банк обмежує кількість послуг доступних через контакт-центр у випадку, якщо у клієнта не встановлений фінансовий номер телефону. Так, наприклад, клієнту будуть обмежені можливості дізнатися баланс, ліміти чи іншу інформацію за платіжною карткою тощо.

У клієнта є можливість встановити фінансовий номер телефону:

  • Зателефонувавши до контакт-центру з проханням встановити фінансовий номер телефону;
  • Відвідавши відділення Кредобанку з аналогічним прохання;

Ознайомтеся також з новими функціями онлайн-банкінгу KredoBank

Фінансовий номер телефону — це верифікований банком номер мобільного телефону, який в подальшому використовується банком для комунікації з клієнтом, а також для підключення банківських послуг. Верифікований фінансовий номер телефону також дозволяє мінімізувати можливість шахрайських дій.