Умови розміщення
Рекламодавці повинні відповідати встановленим вимогам і пройти сертифікацію Google. Для цього вони повинні бути зареєстровані або в FinCEN як компанії, що надають розрахунково-касові послуги (MSB), або мати банківську ліцензію хоча б в одному з штатів.
Рекламодавцям також необхідно дотримуватися місцевих регуляторних правил і стежити за тим, щоб їх оголошення відповідали правилам Google.
Читайте також: Twitter, слідом за Google, хоче заборонити рекламу криптовалюти
Під забороною
Під забороною залишиться реклама:
- первинних пропозицій монет (ICO);
- сервісів DeFi-протоколів;
- просування криптовалют знаменитостями;
- сторінок зі зведеними даними або порівняльним аналізом цифрових активів.
Всі діючі сертифікати криптовалютних бірж Google відкличе 3 серпня. Для отримання нових необхідно буде заповнити форму, яка стане доступною з 8 липня.
Передісторія
З 1 червня 2018 року Google почала банити онлайн-рекламу криптовалют і ICO, а також «контент, який має до них відношення».
Facebook заборонила рекламу криптовалюти взимку 2018, але деякі рекламодавці змогли обійти заборону, просто роблячи помилку в слові «біткоїн».