Умови розміщення

Рекламодавці повинні відповідати встановленим вимогам і пройти сертифікацію Google. Для цього вони повинні бути зареєстровані або в FinCEN як компанії, що надають розрахунково-касові послуги (MSB), або мати банківську ліцензію хоча б в одному з штатів.

Рекламодавцям також необхідно дотримуватися місцевих регуляторних правил і стежити за тим, щоб їх оголошення відповідали правилам Google.

Читайте також: Twitter, слідом за Google, хоче заборонити рекламу криптовалюти

Під забороною

Під забороною залишиться реклама:

  • первинних пропозицій монет (ICO);
  • сервісів DeFi-протоколів;
  • просування криптовалют знаменитостями;
  • сторінок зі зведеними даними або порівняльним аналізом цифрових активів.

Всі діючі сертифікати криптовалютних бірж Google відкличе 3 серпня. Для отримання нових необхідно буде заповнити форму, яка стане доступною з 8 липня.

Передісторія

З 1 червня 2018 року Google почала банити онлайн-рекламу криптовалют і ICO, а також «контент, який має до них відношення».

Facebook заборонила рекламу криптовалюти взимку 2018, але деякі рекламодавці змогли обійти заборону, просто роблячи помилку в слові «біткоїн».