Чи очікували ви, що знову отримаєте титул Банкіра року?
Звання, яке я заробив, — це результат роботи всієї моєї команди, починаючи від простого співробітника і закінчуючи моїми заступниками. Це визнання нас всіх разом.
Дуже приємно отримати таку оцінку. Сама формула визначення переможця дуже цікава. Це мікс експертних і клієнтських думок, а також думок співробітників. І це дуже цінно. Окрім того, коло фіналістів, яких оцінювали, дуже гідне. Я багатьох із них знаю, з великою повагою ставлюся і вважаю їх дуже сильними та успішними банкірами.
За результатами 1 кварталу 2021 року ПУМБ увійшов до трійки найприбутковіших банків. Як цього вдалося досягти?
Один із наших фокусів — ефективний бізнес. Я вважаю, що ми знайшли дуже правильну і збалансовану бізнес-модель, з точки зору зростання бізнесу і підтвердження його ефективності. Це концентрація на малому і середньому бізнесі, на масовому роздробі і здоровий консерватизм у роботі.
З якими результатами плануєте завершити рік?
Я думаю, що ми, як мінімум, залишимося в трійці найприбутковіших банків. Але ніхто нам не заважає мітити на позицію вище.
Читайте також: FinAwards 2021: «Мінфін» і Finance.ua нагородили найкращі фінустанови країни
Як банк пережив кризу? Що змінилося за цей час для клієнтів?
Для нас це був дуже важливий рік. З одного боку, він був стресовим, з іншого — одним із найефективніших з точки зору бізнесу. Під час пандемії ми дуже сильно змінили фокус роботи банку. У звичайній ситуації ми робили ставку на агресивні продажі. Під час кризи — почали вибудовувати систему підтримки клієнтів і співробітників банку. І ось ця зміна філософії викликала серйозний резонанс у нашій клієнтській базі.
До нас прийшло багато нових клієнтів, які шукали підтримку. Зокрема, вони оцінили готовність банку давати реструктуризацію, скасовувати комісії тощо. Це дало приріст клієнтської бази.
Також допомогло те, що для нас це вже не перша криза, у нас є досвід, як їх проходити. Наприклад, перехід в повний онлайн у нас відбувся за одні вихідні. Пам'ятаю, як мені надіслали фотографію, що навіть у колл-центрі немає жодної людини, але все продовжує працювати. Для мене це був показник професіоналізму команди.
Що нового пропонуватимете клієнтам? Які є плани на цей рік?
У нас дуже великі плани і величезний список наших розробок. Для того, щоб бути успішними і ефективними, ми розбудовуємо нашу команду. Намагаємося перебудувати себе: хочемо перетворитися з традиційного банку на продуктову компанію з абсолютно новою архітектурою. Наша увага сконцентрована на діджитал-продуктах, зокрема, мобільному додатку та його функціоналі. Це стосується як роздрібних клієнтів, так і малого бізнесу.