Банк у телефоні моно
Найяскравішою рекламою минулого року запам’ятався monobank|Universal Bank з роликом «Банк в телефоні mono?». В ньому простою мовою розповідається про переваги та зручність monobank.
Відео фактично є легкою для сприйняття, не нудною інструкцією, як користуватися mono. У рекламі показано, як банк стає в пригоді різним категоріям людей, у різних місцях і в будь-яку пору доби, але при цьому його роль не перебільшується. Легка, невимушена форма подачі з вкрапленням гумору схилили на свій бік як учасників голосування, так і журі.
Рекламу для monobank робила команда агентства Banda на чолі з Єгором Петровим. За підготовку маркетингової стратегії monobank заплатив астрономічну суму — $120 тис. Але перша спроба була невдалою і «Banda була звільнена».
«Це дуже хороша робота, але ми відчуваємо, що ви хочете, щоб ми прийняли рішення серцем, а ми хочемо прийняти його головою… Ми зрозуміли, що нам потрібно знайти того, хто зробить нам саме стратегію, а не креатив», — так відреагували в monobank на презентацію рекламістів.
Ваnda хотіла повернути клієнту гроші, але в monobank відмовилися. Тоді команда агентства зробила дійсно неймовірну роботу. «Презентація тривала дві години. Приблизно на п'ятнадцятій хвилині презентації я відчув, що у мене „метелики в животі“», — розповів співзасновник monobank Олег Гороховський.
За його словами, ці «бандити» математично показали і довели загрози та ризики, запропонували маркетинговий шлях і ціль. Причому ціль, яка тягне на повноцінну ціль для банку, але яку до них не артикулювали. Показали два варіанти подачі рекламної кампанії — обидва на оцінку 12 за десятибальною шкалою. Запропонували шість креативних ініціатив і найнесподіваніше — новий банківський продукт.
Читайте також: День народження mono: 10 невідомих фактів про банк
Хто ще серед призерів
Друге місце у номінації посів Приватбанк за креативну рекламну кампанію в рамках маркетингової стратегії «Беремо і робимо».
Бронзовим призером стала фінкомпанія
До п’ятірки лідерів також війшли ПУМБ та CreditPlus.
Читайте також: FinAwards 2021: «Мінфін» і Finance.ua нагородили найкращі фінустанови країни
Як обирали переможця
В даній номінації брали участь всі фінансові компанії (банки, страхові, МФО), які у 2020−2021 рр. запустили креативну рекламу, яка легко сприймається і запам’ятовується.
Завдяки цьому компаніям вдалося досягти хороших показників у підвищенні впізнаваності бренду, виведення нового продукту і/або призвело до істотного зростання відвідуваності сайту, збільшення продажів.
Хто обирав найкращих
Переможців обирали з допомогою голосування на сайті премії, незалежної експертизи і голосування журі конкурсу.
В експертне журі увійшли генеральний директор Національної асоціації страховиків України Деніс Ястреб, заступник директора з питань торгівлі цінними паперами Dragon Capital Сергій Фурса, президент Українського товариства фінансових аналітиків Юрій Прозоров, Виконавчий директор асоціації НАБУ Олена Коробкова, президент Української асоціації платіжних систем (UAPS) Антоніна Мурашко, президент асоціації ВАФК Алла Сав’юк, фінансовий директор рейтингового агентства IBI-Rating Олександр Калашніков та інші.
Про FinAwards
FinAwards — це щорічний конкурс, який відзначає топ-менеджерів банків, мікрофінансових і страхових компаній за впровадження найкращих продуктів, технологій та сервісів. Цього року в конкурсі була безпрецедентна кількість учасників: 29 банків, 31 мікрофінансова і 15 страхових компаній.
Відбір претендентів на участь у номінаціях FinAwards 2021 тривав два місяці. Учасників оцінювало експертне журі, а також проходило відкрите онлайн-голосування на сайті конкурсу.
Засновники премії — сайти «Мінфін» і Finance.ua. Організатор — одна з провідних конференц-майданчиків країни у сфері фінансів і технологій — компанія BankOnline.
Як це було минулого року
FinAwards — найбільш захищений від covid-19 захід. Всі гості та учасники були протестовані на наявність вірусу в медичних лабораторіях ДІЛА — головного медичного партнера щодо безпеки.