Підписуйтесь на телеграм-канал «Мінфіну»:
головні фінансові новини

Навіщо це Ілону Маску

Як зазначає FT, для виробництва електромобілів Tesla потрібні мікросхеми новітнього покоління, які в основному виробляються на Тайвані та в Південній Кореї, але дістати їх стає дедалі складніше на фоні глобального дефіциту чіпів.

Купівля власної фабрики допоможе подолати нестачу компонентів, але потребують суттєвих фінансових вкладень, попереджають експерти. За словами партнера консалтингової фірми Bain в Шанхаї Велу Сінха, багато автовиробників замислювалися про такий крок, але, «побачивши ціну фабрики, ставали назад у чергу» до вже діючих на ринку постачальників чіпів.

Завод з виробництва мікросхем, що використовує новітні технології, може коштувати близько $20 млрд, а власнику може знадобитися чимало часу, щоб освоїтися в управлінні таким складним підприємством, зазначає FT.

Читайте також: Як SmartID та Приват24 допомагають відцифрувати бізнес

Компанія також обговорює з галузевими операторами в Південній Кореї, США та на Тайвані покупку чіпів авансом, щоб забезпечити собі гарантовані поставки компонентів у майбутньому.

Втім, у Tesla вже є команда інженерів, яка розробляє напівпровідники для встановлених в електромобілях автономних систем водіння. Свій же інтерес до виробництва компонентів компанія продемонструвала торік, коли повідомила про плани випускати власні акумулятори.

Раніше

Аналітики компанії AlixPartners підрахували втрати світової автомобільної промисловості від глобального дефіциту напівпровідникових чіпів. Тільки цього року автопром ризикує не дорахуватися виторгу в $110 млрд. Виробництво автомобілів скоротиться на 3,9 млн.

Зробіть внесок до Simple Invest та отримайте 20% річних у гривні