Роздрібний банківський ринок залишається одним із найдинамічніших у сфері фінансових послуг. Сьогодні, щоб залишатися серед лідерів цього ринку і утримувати високий рівень обслуговування клієнтів потрібно не просто йти в ногу з часом, а й трохи випереджати його. Саме тому Таскомбанк втілює концепцію open banking, покращує клієнтський досвід та постійно вдосконалює продукти.
«Картки — це найцікавіша ділянка в ритейлі, але й конкуренція тут найсерьозніша. Ми багато вкладаємо в дизайн та наповнення карток — нам важливі враження клієнта від нашого продукту. Нині наші картки „Велика п’ятірка“ та „Pudra card“ визнані одними з кращих за умовами лояльності, ажде ми пропонуємо насправді цікаві умови. Зокрема, даємо кешбек 2%, не обмежуємо його 500 грн на місяць, беремо на себе податки, тобто клієнт може в 1,5 рази більше отримувати грошей і не думати про категорії, в яких здійснює покупки. Минулого року ми збільшили грейс-період до 62 днів, а тепер готуємось зробити картки більш цікавими для клієнтів, починаючи від дизайну і закінчуючи наповненням», — підкреслив Артур Муравицький, Заступник Голови Правління Таскомбанку.
Нагадаємо, що FinAwards — це щорічний конкурс, заcновниками якого є «Мінфін» та finance.ua. Його мета — визначити кращі роздрібні банки та продукти. Ключовими критеріями під час відбору банків є досягнення фінустанов чи їх представників у розвитку роздрібних продуктів, запровадженні нових технологій та підвищенні стандартів сервісу за результатами минулого року.