Сюжет рекламного ролика побудовано на популярній серед тенісистів прикметі: вибрати правильний м’яч для сильної подачі, і перша ракетка світу тут не виняток. Ця звичка пов’язана з багатьма іншими буденними виборами, які доводиться робити щодня: чи то пошук підходящого поло чи вибір найкращого з фруктового кошика.

«Цією історією ми розповідаємо, як важливо зробити правильний вибір, і це відповідає нашій амбіції стати банком першого вибору, — розповідає Майкл Пальцер, керівник підрозділу маркетингу РБІ. — Новак Джокович не лише демонструє відмінну гру на тенісному корті, а й впевнено та легко почувається на знімальному майданчику. Це була продуктивна та захоплююча співпраця для нас».

Іміджеву кампанію РБІ підтримають усі її дочірні банки в Центральній та Східній Європі. У тому числі — Райффайзен Банк Аваль.

Переглянути ролик можна тут.