Хто брав участь

Церемонія FinAwards 2021 — це щорічний конкурс, в якому беруть участь топ-менеджери банків, мікрофінансових і страхових компаній. Вони отримують нагороди за впровадження найкращих продуктів, технологій і сервісів.

Кількість учасників конкурсу стала безпрецедентною — 29 банків, 31 мікрофінансова і 15 страхових компаній.

«За цей рік FinАwards змінився. Ми вирішили піти за трендом і об'єднати не тільки представників банків, а також страхових та мікрофінансових компаній. У 2021 році в премії взяло участь 75 фінансових організацій. За лідерів напрямків голосувало журі з 24 шанованих експертів і тисячі клієнтів», — розповів генеральний директор Treeum (в компанію входять портали «Мінфін» і Finance.ua) Іван Євтушенко.

Переможців обирали незалежне експертне журі і читачі порталів Minfin.com.ua і Finance.ua шляхом голосування на сайті премії.

Гендиректор Treeum Іван Євтушенко підкреслив, що ключове завдання «Мінфін» і Finance.ua — допомагати клієнтам знаходити найкращі фінансові рішення

Чому це важливо

Гендиректор Treeum підкреслив, що ключове завдання сайтів «Мінфін» і Finance.ua — допомагати клієнтам знаходити найкращі фінансові рішення серед усіх можливих і доступних для них. «Ви — те золото, що ми шукали!» — підсумував він.

На церемонії нагородження стануть відомі переможці в 21-й конкурсній номінації, включаючи кращого СЕО фінансового сектора і Банкіра року. А також будуть вручені спеціальні нагороди сайтів-засновників премії Minfin.com.ua і Finance.ua в категоріях «Найбільш стійкий банк», «Народний банк», «Краща МФО за якістю обслуговування клієнтів» та «Кращий СРА оффер».

Хто дізнається про переможців

«Для нас сьогоднішній вечір — це лише перший крок визнання ваших результатів. Сьогодні про них ми розповімо вам. А завтра — і до наступного FinAwards — ми розповідатимемо про це користувачам наших сайтів — вашим існуючим і майбутнім клієнтам», — підкреслив Іван Євтушенко.

Результати премії мають широкий резонанс.

За підсумками церемонії FinAwards 2020:

  • журналісти «Мінфіну» і Finance.ua написали понад 50 статей і новин про переможців премії;
  • понад 100 000 клієнтів прочитали ці матеріали.

І, головне, за останній рік клієнти понад 10 млн разів побачили знак якості FinAwards поруч з продуктами-переможцями в каталогах і продуктових оглядах.