З підлітками зустрілись головна редакторка журналу, журналіст, директорка з комунікацій, телеведуча та акторка.
«Ми хочемо допомогти молоді розвинути нові навички та побудувати майбутню кар'єру. Наша мета — не просто розповісти про професію, але й познайомити із успішними людьми, які поділяться досвідом власного кар'єрного шляху», — Тарас Деркач, керівник платформи Career Hub.
«Якщо ви плануєте пов’язати своє життя з медіа, то маєте зрозуміти, що це велика відповідальність. Як журналіст чи піар-менеджер ви будете говорити від імені свого видавництва чи компанії. Ви формуватимете репутацію вашої організації», — Тетяна Колесник, КСВ-менеджерка банку ПУМБ.
113 учасників та учасниць приєдналися до кар'єрної зустрічі зі сфери медіа. Медійники/ці ділилися з ними своїм досвідом, порадами та пояснили, чому сфера медіа — це не лайки та репости, а серйозна праця над собою.
«Телебачення — це робота великої команди, де внесок кожного — важливий», — Анна Панова, телеведуча новин «Сьогодні» на телеканалі «Україна».
«Якщо ви не знаєте, ким стати — піарником чи працювати у ЗМІ, то зараз з’явилась нова професія — brand journalist. Це людина, яка створює історії, розказує про той бренд, на який вона працює», — Жанна Дуфіна, директорка з комунікацій громадської спілки «Освіторія».
«Для особливих ролей у кіно іноді треба навчитися їздити верхи, чи кататися на роликах. Постійно освоювати щось нове і не зупинятися!», — Ольга Ларіна, режисерка та акторка театру та кіно.
Підлітки дізнались, як розвивати власні таланти, вчитись на своїх помилках та чому потрібно бути гнучким і завжди відстоювати свої ідеї.
Нагадаємо, після серії кар'єрних зустрічей відбудеться фінальна конференція. Лише 30 найактивніших підлітків зустрінуться у Києві зі своїми кумирами — керівниками та керівницями підприємств, міжнародних організацій, державних органів влади, а також виграють корисні подарунки від організаторів!
Нещодавно пройшли кар'єрні зустрічі з медичної, креативної та сфери послуг.