Ідея Банк посів 4 позицію в рейтингу в категорії «Фінанси-Банки» із підсумковим балом 162,75.
Учасники рейтингу оцінювалися за низкою критеріїв:
Репутаційна стабільність — наявність «живої» PR-служби, системний характер PR-роботи, об'єктивна основа для формування сприятливої репутації (якісний продукт бізнесу, якісне управління, яскраві та компетентні спікери та ін.). Позитивна реакція цільових аудиторій на PR-активність компанії, інший позитивний ефект зусиль, які докладаються компанією для управління репутацією.
Іміджевий капітал КСВ — системна робота із інформування громадськості про проекти КСВ, що реалізовуються компанією, реальна корисність КСВ-активностей для суспільства, фактичний ступінь соціальної відповідальності компанії щодо персоналу, бізнес-партнерів, споживачів; позитивне сприйняття цільовими аудиторіями діяльності компанії в сфері КСВ та інші позитивні ефекти зусиль, які докладає компанія.
Медійна активність — відкритість до спілкування із представниками мас-медіа всіх типів, якість інформаційних повідомлень, впізнаваність уповноважених спікерів компанії цільовими аудиторіями, позитивний ефект медіазусиль, що докладаються.
Інноваційний підхід — авторитет PR-команди компанії серед цільових аудиторій, власні нестандартні PR-рішення, активність у new media, позитивна реакція цільових аудиторій на PR-креатив, позитивний ефект від впроваджуваних інновацій.
Антикризова стійкість — наявність у компанії стратегії антикризового реагування, коректність використовуваного інструментарію, його успішне застосування та позитивна реакція цільових аудиторій на таке застосування, позитивний ефект докладених зусиль.
Рейтинг складається, починаючи з 2015 року, в ньому беруть участь 663 компанії із різних галузей економіки.
145 експертів беруть участь в оцінці компаній, серед них: галузеві журналісти за секторами економіки представлених компаній та головні реактори спеціалізованих ЗМІ, представники державних органів та регуляторів ринків, профільних асоціацій, а також незалежні експерти.
Ідея Банк входив до десятка переможців у категорії «Банки» в 2019 і 2018 роках.
Організатори зазначають, що рейтинг якості управління корпоративною репутацією «Репутаційні Активісти» — спосіб відзначити досягнення компаній (і вітчизняних, і українських підрозділів міжнародних корпорацій), які досягли значних результатів на ринку. А також стати стимулом для тих, хто тільки починає усвідомлювати значимість репутаційних активів і освоювати методологію та інструментарій їх нарощування.