Під час участі в одній із панельних дискусій форуму Голова Правління Мегабанку Олексій Яценко прокоментував, як Мегабанк працював і працює в умовах, коли світ занурений у коронавірус, а економіка в карантин, і коли до банківської системи прикута особлива увага.

Олексій Яценко зазначив, що ключовим завданням для банку у цей час було (і залишається таким) збереження стабільності та довіри клієнтів до банківської системи в період невизначеності.

— Звісно, це змусило переглянути всі наші плани, завдання на середнє та довгострокове стратегічне планування. Мегабанк пришвидшив всі свої розробки, запуск нового функціоналу і сервісів у нашому мобільному продукті todobank, — розпочав Голова Правління банку.

За його словами, через рік, під час розгляду результатів роботи банку і наслідків прийнятих рішень, з’ясувалося, що, не дивлячись на коронакризу, todobank за рік впорався з усіма тими завданнями, які ставилися перед ним на більше ніж 2 роки.

— Прискорення з технологічністю Мегабанку у свою чергу зменшило собівартість послуг. Сьогодні ми бачимо, що ті речі, які ми планували робити протягом 4−5 років, реалізуємо за 2 роки і підемо вперед за новими технологіями, — додав Олексій Яценко.

Під час форуму «International Forum of Digital Banking Leaders — 2021» банкіри та фахівці фінансового ринку говорили про цифрові технології і сучасне бачення кіберзахисту банків, торкнулися регулювання ринку у 2021-му, трендів розвитку банківського сектору, і, звичайно, не оминули тему мобільного банкінгу.