► Підписуйтеся на сторінку «Мінфіну» на фейсбуці:
головні фінансові новини
Чому це необхідно
За словами Костржевського, це дозволить без обмежень приймати всі літаки базового лоукостера Wizz Air — Airbus A320 і A321.
Через те, що останній тип літака не може літати в «Київ» з повним завантаженням, Wizz Air вирішив відкрити новий дальній рейс з Абу-Дабі в столичний аеропорт «Бориспіль».
У 2021 році аеропорт хоче визначити проектувальника робіт, у 2022 році провести посилення поверхні аеродромних покриттів без припинення польотів, а в 2023 року приступити до робіт на смузі із закриттям аеродрому на прийом літаків.
Читайте також: Український лоукостер SkyUp відмовився від прав на 33 маршрути
Що буде зроблено
Аеропорт «Київ» отримає фактично нову смугу. Будівельники демонтують старе покриття з асфальту, посилять основу, а потім зведуть нове покриття з бетону, яке матиме міцність PCN 72, розповів Костржевський.
Довжину смуги планують збільшити на 460 м — до 2770 м.
Також один з двох курсів смуги отримає інструментальну систему посадки ILS категорії II ICAO. Це дозволить літакам сідати в «Києві» при видимості не менше 350 м. Зараз в аеропорту працює ILS категорії I ICAO. В результаті польоти припиняються, коли видимість знижується менше 800 м.
Роботи з реконструкції аеродрому також включатимуть посилення покриття руліжних доріжок і перону зі стоянками для літаків, щоб їх могли використовувати більш важкі авіалайнери. Якщо цього не зробити, літаки не зможуть з'їжджати з оновленої смуги без ризику пошкодити поверхні аеродрому.
Де візьмуть фінанси
Костржевський спрогнозував, що вартість робіт по оновленню аеродрому може коштувати від 2,5 до 5 млрд грн. Ці кошти планується залучити з бюджету Києва, державного бюджету або використовувати змішане фінансування.
Топ-менеджер аеропорту не виключив, що роботи може профінансувати і приватний інвестор на умовах концесії. Зараз аеродром «Київ» належить однойменному комунальному підприємству, власником якого є Київська міськрада.