Тримати баланс між високою прибутковістю і діями заради кращого майбутнього? Однозначно, добре працювати тут і зараз тепер недостатньо: постійно заглядати за глобальний горизонт і мислити на 20−30 років вперед — ось нова норма. Але вже сьогодні така тактика приносить дивіденди: більшість українців зазначають, що знання про те, як компанія займається стійким розвитком, вплине на покупку. А наше недавнє дослідження в Україні показало, що 60% респондентів виберуть товари компаній, які піклуються про навколишнє середовище.
Екологічність входить в ТОП-5 цінностей бренда, які важливі для українців поряд з чесною ціною і якістю продукції. Глобальні проблеми вже не здаються далекими: зміна клімату впливає на кожну країну, для України це — екстремальна спека влітку і посухи. 86% опитаних українців усвідомлюють, що їх життєдіяльність впливає на стан планети, а три чверті — що кожна людина в світі має підключитися до вирішення екопроблем. Але чи готові ми самі діяти на користь навколишнього середовища? Дослідження говорять — однозначно так: 93% заради цього навіть готові змінити свої звички.
І завдання бізнесу — не просто враховувати тренд стійкого розвитку в своїй діяльності, а дати і споживачам зручне рішення, щоб зробити щоденну sustainability життя звичкою, допомогти їм брати участь в створенні глобального сталого майбутнього.
Для цього Ukrsibbank BNP Paribas Group робить цілий ряд ініціатив, серед яких запуск відповідальних споживчих кредитів, інвестиції в проекти енергоефективності, реалізація програм щодо зниження шкідливих викидів вуглекислого газу в атмосферу. Нещодавно Ukrsibbank став ексклюзивним партнером в Україні глобальної ініціативи Мastercard Priceless Planet Coalition, мета якої — висадка 100 мільйонів дерев до 2025 року для утримання глобального потепління. Тільки в цьому році разом з нашими клієнтами ми відновимо 75 тисяч дерев в критично важливих для нашої планети лісах.
Бути частиною глобальних подій, дивитися на свої дії у світовій перспективі на десятки років — непроста щоденна робота. Але що нам скажуть майбутні покоління, якщо ми не будемо робити її сьогодні?
Стаття опублікована у спецвипуску журналу «Новое время», Світ в 2021 за ексклюзивною ліцензією The Economist, квітень 2021р.