Новий функціонал, доступний у веб-версії та мобільному додатку*:
- Поліпшення деталізації інформації за рахунками;
- Збільшено швидкість оновлення інформації про залишки на рахунках;
- Налаштування інтерфейсу російською мовою — відтепер доступні три мови інтерфейсу (українська, російська, англійська);
- Копіювання в Raiffeisen Business Online історичних виписок для клієнтів, які мігрували з Клієнт-Банку «Біфіт»: повне завантаження для всіх клієнтів буде здійснено протягом наступних 30 днів.
Новий функціонал, доступний у веб-версії:
- Нове меню «Документи» із заявкою «Ідентифікація» електронного документообігу: допоможе клієнтам передати у банк документи для проходження ідентифікації, уточнення інформації, відповідей на запити фінансового моніторингу;
- Інструкції щодо роботи у системі доступні клієнту зі сторінки авторизації або безпосередньо із особистого кабінету у системі.
Новий функціонал, доступний у мобільному додатку*:
- Заявки на кредит онлайн;
- Налаштування інтерфейсу додатку — «темна тема»;
- Курси купівлі іноземних валют (НБУ/Райф) — додані дати встановлення курсів для зручної побудови графіків тощо;
- Профіль адміністратора дозволяє налаштовувати не лише права співробітників, але і повністю видаляти співробітників із системи із одночасним блокуванням ключів.
*Оновлений додаток буде розміщено у Google Play та App Store найближчим часом, про що ви будете додатково повідомлені.
Щоб почати користуватися новим функціоналом у мобільному додатку — оновіть додаток у Google Play або App Store.
Якщо у вас є запитання, звертайтеся до служби підтримки бізнес-клієнтів по телефону — 0 800 505 045.
Служба технічної підтримки Raiffeisen Business Online — 0 800 505 770.