Відтепер користувачі інтернет та мобільного банку Forward Online мають додатковий рівень захисту своїх рахунків від шахрайських дій зловмисників.
Mobile Check — це наразі єдиний універсальний спосіб перевірки статусу заміни SIM-картки перед виконанням високо ризикових операцій — таких, що потребують додаткової перевірки, пов'язаних з використанням фінансового номера клієнта. Новий сервіс дозволяє банку за долі секунди здійснювати перевірки одразу в трьох найбільших мобільних операторів Life, Kyivstar та Vodafone.
Шахрайство з дистанційним викраденням SIM-карти, або SIM Swapping — це несанкціонований власником номера перевипуск SIM-карти, метою якого є отримання кодів для відновлення доступів до банківських, поштових сервісів, месенджерів клієнтів тощо.
Forward Online використовує API-інтерфейс, який передбачає інтеграцію з системами банку саме для автоматизованої перевірки статусу SIM-картки перед високо ризиковими операціями за рахунком клієнта, наприклад, при відновленні доступу, при ідентифікації клієнтів у контакт-центрі, при збільшенні лімітів тощо. У разі підтвердження сервісом заміни SIM-карти — можливість надання дистанційної послуги буде заблокована.
«Сервіс Mobile Check запрацював в Україні лише в січні 2021 року, а вже в квітні ми запустили його у Forward Bank. До речі, ми використовуємо більш прогресивний API-інтерфейс, який виключає людський фактор, а значить можливість зробити помилку під час перевірки. Тож, тепер клієнти Forward Bank отримали додатковий рівень захисту рахунків у поєднанні зі зручним дистанційним сервісом», — коментує Андрій Прусов, заступник голови правління банку.