Після публікації звітності акції компанії піднялись більше, ніж на 8%. Керівництво Harley-Davidson змінило свою стратегію в середині минулого року. Тепер компанія робить акцент на продажу мотоциклів на традиційних ринках — американському та європейському. Цільова аудиторія — більш дорослі і забезпечені клієнти.
За результатами першого кварталу, роздрібні продажі на території Північної Америки збільшились на 30%. За цей період було продано 32,8 тисячі мотоциклів. В ЄС продажі знизились на 36% — до 4,9 тисячі мотоциклів. Аналітики вважають, що це пов'язано із затримками поставок в період пандемії, а також рішенням компанії відмовитись від продажів менш прибуткових моделей Street або Sportster.
У планах виробника на цей рік збільшити виторг на 30−35%. Раніше називалися прогнози зростання на рівні 20−25%.
У звітному періоді прибуток Harley-Davidson збільшився більше, ніж в 3 рази, до 259 мільйонів доларів за квартал. Показник скоригованого прибутку піднявся до 1,68 долара на акцію при прогнозі аналітиків у 0,88 долара.
У LBLV відзначають, що виторг американського виробника мотоциклів виріс з 1,3 мільярда доларів до 1,42 мільярда доларів.
Владислав Папуш, фінансовий аналітик LBLV.com