«Для мене справжня честь стати амбасадором бренду Райффайзен та співпрацювати з Групою у дійсно важливому для мене проєкті — розвитку Академії тенісу в Белграді. РБІ допоможе мені підтримати молодих тенісистів у їхньому прагненні стати чемпіонами як на тенісному корті, так і поза ним. Сильна команда поряд зі мною суттєво вплинула на мою кар'єру. І я хочу створити таке саме середовище для майбутнього покоління тенісистів у моїй академії. Райффайзен є важливим партнером у цій справі, і ми разом будемо працювати над тим, аби розвивати теніс», — зауважив Новак Джокович.

«Ми пишаємось тим, що нашим амбасадором бренду стане Новак Джокович. Тим самим ми наголошуємо на нашому прагненні стати найбільш рекомендованим банком. Він є одним із найкращих, якщо не найуспішнішим, спортсменом у ЦСЄ. Розділяючи спільні цінності, ми вважаємо, що наше партнерство ідеальне», — відзначив Йоганн Штробль, голова правління РБІ.

Згідно з домовленостями, партнерство триватиме три роки із можливістю продовження. Окрім загальної підтримки академії, РБІ підтримуватиме участь молодих гравців у юнацьких турнірах. З іншого боку, окрім участі в рекламних роликах та активностях РБІ в соціальних мережах, пан Джокович братиме участь у вибраних заходах Групи. Нещодавно перший рекламний ролик було знято у Монте-Карло, резиденції Новака Джоковича, і через кілька днів буде представлений у країнах ЦСЄ.