Що відомо

Угода при оцінці в $4 млрд збільшила б вартість Clubhouse в чотири рази і відображала б астрономічні очікування інвесторів, відзначає Bloomberg. У січні 2021 року соцмережу оцінили в $1 млрд.

Поки невідомо, скільки Clubhouse хоче залучити і хто виступить в якості інвесторів.

Умови раунду все ще можуть змінитися, а в соцмережі не відповіли на запит Bloomberg.

Передісторія

Clubhouse була запущена в березні 2020 року. Її розробили два випускники Стенфорда і колишні розробники Google Пол Девісон і Роган Сет.

Читайте також: Кількість завантажень аудіододатку Clubhouse в світі перевищила8 мільйонів. Що відомо про нову соцмережу

Соцмережа завоювала популярність завдяки аудіочатам, в яких люди можуть поговорити на різні теми.

У Clubhouse замість відео або тексту надається перевага голосовим чатам. Розміри «кімнат» варіюються від кількох людей до тисяч людей, які слухають або беруть участь в розмові. До соцмережі вже приєдналися багато знаменитостей, зокрема Дрейк, Джаред Лето, Ілон Маск.

Зараз додаток Clubhouse тільки для користувачів iPhone, які отримали запрошення. Однак соцмережа вже працює над Android-версією.

Читайте також: 10 найдорожчих акцій в світі

Станом на 13 березня Clubhouse мав 12 млн завантажень в усьому світі. Найбільшим ринком для соцмережі є США, на які припадає 3,1 млн завантажень.

На початку березня кількість користувачів з України в Clubhouse досягла 250 000.