Райф пропонує декілька каналів передачі документів для актуалізації даних клієнта. Оберіть найзручніший для вас.

Компанії та фізичні особи — підприємці можуть скористатися наступними дистанційними каналами:

  1. Raiffeisen Business Online.
  2. Сайт банку.

Детальніше про те, як пройти ідентифікацію та які документи необхідно надати, — банк розповідає на сайті.

Фізичним особам для актуалізації даних доступні наступні канали:

  1. Raiffeisen Online — заходьте у свій акаунт, натисніть на розділ «Більше» й оберіть «Зв'язок із банком».
  2. Інформаційний центр банку — телефонуйте по номеру 0 800 500 500.

Зверніть увагу: без своєчасної актуалізації даних банк не має права проводити подальші фінансові операції клієнта. Тому, будь ласка, отримавши повідомлення від банку про повторну ідентифікацію, не відкладайте і якнайшвидше надайте необхідні документи.

* «Положення про здійснення банками фінансового моніторингу», затверджене Постановою Правління НБУ № 65 від 19.05.2020р., ч.6 ст. 11 та ст. 15 ЗУ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення».