Скільки витрачено коштів
У першому кварталі 2021 року споживачі витратили $32 млрд на додатки для iOS і Google Play, що на 40% більше, ніж у першому кварталі 2020 року.
Торік відбулося збільшення як завантажень програм, так і споживчих витрат, оскільки люди швидко прийняли додатки в умовах карантину від коронавірусу, включаючи додатки для роботи, навчання, покупок, фітнесу, розваг, ігор тощо.
App Annie раніше повідомляла про рекордні $218 млрд завантажень у всьому світі й рекордних споживчих витратах у $143 млрд за рік.
Схоже, ці тенденції збережуться й у 2021 році, коли споживачі мобільних пристроїв витратять приблизно на $9 млрд більше в першому кварталі 2021 року проти першого кварталу 2020 року.
Хоча в першому кварталі споживчі витрати iOS були більше, ніж в Android — $21 млрд проти $11 млрд, відповідно, — обидва магазини зросли на такий же відсоток — 40%.
Але типи додатків, що впливають на витрати, трохи розрізнялися між магазинами. У Google Play додатки для ігор, соціальних мереж і розваг продемонстрували найсильніше зростання споживчих витрат проти попереднього кварталу, в той час, як додатки для ігор, фото і відео, а також розважальні програми продемонстрували найсильніше зростання на iOS.
За завантаженнями категорії також були різними в різних магазинах.
Проте, топові додатки за квартал залишилися досить стабільними. TikTok перевершив Facebook за кількістю завантажень, за ним — Instagram, Telegram, WhatsApp і Zoom. Але додаток для коротких відео став тільки другим з точки зору споживчих витрат, а YouTube посів перше місце.
Водночас ігри, як зазвичай, привели до більшої частини витрат за квартал, на які довелося витратити $22 млрд — $13 млрд на iOS (на 30% більше проти минулого року) і $9 млрд на Android (зростання на 35%). Геймери завантажували близько мільярда ігор на тиждень, що на 15% більше, ніж у 2020 році.
Roblox очолює споживчі витрати, за ним слідують Genshin Impact, Coin Master, Pokémon GO тощо.
Мобільні ігри
В App Annie зазначають, що пандемія також прискорила розвиток ринку мобільних ігор: кількість завантажень ігор у 2020 році перевищило загальну кількість завантажень у 2,5 раза.
Згідно з прогнозами, споживчі витрати мобільних ігор цього року досягнуть $120 млрд, що в 1,5 раза більше, ніж у всіх інших ігрових форматах разом узятих.
Нагадаємо
Раніше «Мінфін» писав, що у період з 2020 до 2021 року українська аудиторія соцмереж збільшилася на 7 млн. На початку минулого року з України було 19 млн користувачів, у 2021-му цифра досягла 26 млн.