Новітні «офіси» з'явилися протягом березня 2021 року у торгових центрах «Аладін», «блок», «SkyMall», «Retroville». Дизайн відділень заслуговує окремої уваги та створює напрочуд комфортні умови клієнту у процесі обслуговування.
Відмінною особливістю нових відділень став «безкасовий» формат обслуговування, який прискорює процес надання клієнту банківських послуг. Замість кас — апсайклінгові банкомати, що дозволяють за один раз проводити операції зняття та внесення готівкових коштів. Депозитні сейфи, для внесення готівки у великих сумах. Поштомат — де клієнт зможе отримати або надіслати усю необхідну кореспонденцію, тобто забезпечення процесу документообігу та видачі банківських карт. Окрім того, у відділенні можна буде оформити майже весь спектр банківських продуктів і сервісних послуг Прокредит Банку.
Тенденція розвитку банків cashierless активно поширюється світом, це вперш за все зумовлено тим, що користувачі все частіше віддають перевагу дистанційним сервісам або вибирають цифрові банки, в яких можливо керувати усім спектром послуг самостійно. Звісно, функціональні можливості безкасового відділення дещо відрізняються. В зонах самообслуговування клієнт зможе скористатися наступними послугами:
- Отримати онлайн відео консультацію з питань банківського обслуговування.
- Отримати банківську платіжну картку або довідку.
- Поповнити рахунки клієнтів Прокредит Банк в національній та іноземній валюті.
- Отримати готівку в національній валюті.
Працюючи над новим форматом відділень, Реноме Смарт орієнтувалась на створення позитивного клієнтського досвіду у кожній точці контакту. З одного боку, важливим було дотриматись усіх стандартів банківських процедур. З іншого, розробити максимально зручний для клієнта інструмент самообслуговування. Саме тому відділення передбачають зручну зону очікування та територію де розташовані пристрої самообслуговування.
«Усі пристрої зручно інтегровані з АБС Прокредит Банку за допомогою нашого програмного забезпечення Tomas. Це дозволяє проводити усі операції онлайн та забезпечує миттєве зарахування коштів на рахунок клієнта? Ми розуміємо, що розвинені Зони 24/7 потрібні людям і бізнесу. Реноме Смарт і надалі планує фокусуватися у цьому напрямку.» — говорить Максим Фаюк, комерційний директор Реноме Смарт.
Сьогодні, Реноме Смарт разом з партнером, не просто розширює свою присутність у найбільших ТРЦ Києва, але й продовжує реформатувати мережу в напрямку «легких» безкасових офісів, де клієнт може максимально оперативно виконати банківські операції чи отримати всі необхідні консультації в рамках зон дистанційного обслуговування.
Максимально безготівковий розрахунок для клієнта, активне використання digital-каналів і перехід на цифровий рівень відносин — те, до чого прагнуть лідери сегменту. Новий формат відділень для Прокредит — яскравий тому приклад.