Цього року дбаючи про співробітників та дотримуючись санітарних правил безпеки зустрічі Road show вперше пройшли в онлайн форматі, що дозволило більшій кількості співробітників взяти участь, запитати у топ-менеджерів про плани розвитку та висловити свою думку.
Такі зустрічі дозволяють розвивати корпоративну культуру довіри, вести відкритий діалог з менеджерами у регіонах, які завжди готові поділитися новими ідеями, баченням стратегії та планами на майбутнє. З іншого боку співробітники роздрібної мережі діляться інформацією, щодо того, які рішення потребують клієнти та які сервіси необхідні для розвитку їх бізнесу, що в свою чергу покращує клієнтський сервіс — customer experience.
«Road Show — це гарна нагода підбити підсумки минулого року, що вплинуло на наш бізнес та що ми досягли разом, визначити нові перспективи, обговорити нашу стратегію, цілі, пріоритети, позитивний вплив на клієнтів, суспільство та локальну економіку, визначити нові перспективи позитивного банкінгу. Усе це важливо для нашої амбіційної цілі високого рівня NPS — голосу клієнтів», — зазначив Лоран Дюпуш, Голова правління Ukrsibbank BNP Paribas Group.
Наразі Ukrsibbank у спільному прагненні якісно обслуговувати клієнтів та підтримувати підприємців у їхніх щоденних питаннях розвитку бізнесу об'єднує зусилля, щоб робити фінансове життя своїх клієнтів успішним, безпечним і простим.