• отримують пенсію за довіреністю впродовж року;
  • а також пенсіонерів, які не користуються коштами з рахунку більш як один рік (не знімають готівки).

Згідно з вимогою, така ідентифікація особи повинна відбуватися не рідше одного разу на рік. У випадку не проведення ідентифікації протягом року, банк зобов’язаний повідомити орган Пенсійного фонду або орган соціального захисту населення про отримання пенсії за довіреністю або про відсутність видаткових операцій з поточного пенсійного рахунку більш як один рік. На підставі повідомлення банку:

  • орган Пенсійного фонду або соціального захисту населення припиняє виплату пенсії на рахунок;
  • для відновлення виплат пенсіонеру буде потрібно подати повторну заяву про виплату пенсії до органу соціального захисту.

Нова вимога передбачена внесеними урядом змінами до Порядку виплати пенсій та грошової допомоги через поточні рахунки в банках, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України № 662 від 22 вересня 2016 р. Пункт 17 цього документа стосується обов’язкової ідентифікації.

Аби уникнути зупинення пенсійних виплат, клієнту необхідно особисто завітати до будь-якого відділення Кредобанку з паспортом та довідкою про присвоєння ідентифікаційного коду платника податків для проведення ідентифікації.