У межах інформаційної кампанії Національний банк спільно з партнерами розповідатиме українцям, які вони мають права як споживачі фінпослуг та куди звертатися у випадку їх порушення.
«Є чимало причин, чому українці з пересторогою користуються фінансовими послугами або не користуються ними взагалі. Це і пережиті кризи, і негативний споживацький досвід, і недостатня обізнаність про переваги користування фінансовими продуктами. Національний банк сьогодні має подвійну мету. Перша — встановити додаткові вимоги до фінустанов, які забезпечать їх прозорість щодо вартості послуг та добросовісну поведінку стосовно споживачів. Друга — сприяти ліпшій фінансовій обізнаності самих українців. Це обов’язкові складові для підвищення захищеності споживачів фінпослуг, а також для більшої залученості громадян до фінансової системи та активнішого користування послугами», — наголосив заступник Голови Національного банку Олексій Шабан.
Агропросперіс Банк з радістю став інформаційним партнером кампанії з захисту прав споживачів фінансових послуг. «Завдяки кампанії Національного банку „Знай свої права“ українці дізнаються, як успішно захищати свої права і сумлінно виконувати обов’язки, та отримають корисні поради про те, як не загубитися в різноманітті банківських продуктів й обрати оптимальний для себе варіант. Агропросперіс Банк націлений будувати з клієнтами довгострокові партнерські відносини, основою яких є відкритість та чітке розуміння сторонами умов угоди та своїх обов’язків, саме тому ми охоче долучилися до цієї кампанії. Переконаний, що отримана інформація допоможе українцям стати впевненими користувачами банківських послуг та отримувати від них лише позитивний досвід», — поділився голова правління Агропросперіс Банку Сергій Щепанський.
Кампанія проходитиме в березні-травні 2021 року в усіх регіонах України. Національний банк у межах кампанії запускає спеціальний лендинг «Знай свої права».