Альфа-Банк Україна, завдяки співпраці з Zendesk — міжнародним лідером у наданні рішень для клієнтської підтримки через цифрові канали, з минулого року успішно використовує єдину платформу чат-підтримки. Це дозволяє агентам банку швидко відповідати клієнтам усюди: в коментарях, сторіс, діректі та месенджері, в чатах додатків. Тепер агенти можуть робити це і в чаті пошуку або Google Maps.
Клієнти, знаходячи Альфа-Банк через Google Maps або Google Search, будуть бачити кнопку «Написати». Усі питання з таких чатів агенти банку отримуватимуть за допомогою тієї ж єдиної системи повідомлень і так само швидко відповідатимуть на них. При цьому середній час відповіді становить 1 хвилину.
Перший чат був отриманий через 2 хвилини після того, як банк підключив Google Business Messages. За тиждень було вже 250 чатів, у яких клієнти цікавилися про час роботи відділень, як зняти готівку в касі, погасити кредит або скористатися банкоматом тощо.
Банк націлений і далі розвивати різні онлайн-канали, щоб спілкування клієнтів з банком ставало максимально легким і приємним.