Що показало дослідження
Зараз у соцмережах зареєстровані 60% населення країни, тоді як у січні минулого року було трохи більше 40%.
Також повідомляється, що з 2019 року кількість українців в Instagram зросла на 22%, а в Facebook — на 7%. Зараз ними користується 14 і 16 млн українців відповідно.
При цьому, за рік соцмережа TikTok досягла показника 16% користувачів з України, її зростання склало 500%.
Найпопулярнішою соцмережею залишається YouTube з охопленням 96% користувачів в Україні. У середньому на сайті вони проводять близько 40 хвилин в день.
Результати дослідження також свідчать, що кількість українських інтернет-користувачів зросла на 2 млн — це на 33% більше, ніж за 2019 рік, та на початку 2021 становила майже 30 млн.
Як змінилася кількість інтернет-користувачів
Інтернет-користувачів стає більше не тільки в Україні, але і у світі. З 2019 року їхня кількість збільшилася на 280 млн.
Також через пандемію за останній рік люди по всьому світу стали на 57% більше дивитися відео та фільми, на 37% більше слухати музику і на 15% — подкасти.
Методологія
Для аналізу компанія GlobalLogic використовувала дані з відкритих джерел, такі як Data Report, Державну службу статистики, Kantar і PlusOne, а також внутрішню статистику.