Хто інвестував
Інвесторами компанії стали венчурний фонд Almaz Capital, TMT Investments і Zubr Capital. Капіталізацію 3DLook не розкривають.
Як розповів співзасновник і головний виконавчий директор компанії Вадим Роговський, з попереднього раунду в липні 2020 року вона зросла в 2,5−3 рази.
Всього компанія на даний момент залучила $11,2 млн, з яких $7,9 млн залучили під час пандемії covid-19. Серед інвесторів компанії: фонди Boost VC, 500 Startups, ICU Ventures, U Ventures (частина Horizon Capital).
Читайте також: Український стартап Watched залучив $ 450 тисяч інвестицій
На що витратять інвестиції
Отримані інвестиції підуть на розширення команди топ-менеджерів в США, на відкриття нових R&D-центрів в США і Західній Європі. Також гроші витратять на розробку нового продукту, який дозволить покупцям віртуально приміряти одяг в реальному часі за допомогою AR.
Що відомо про компанію
Компанія працює над технологією сканування людського тіла по фото — визначає параметри тіла людини за двома фото за допомогою комп'ютерного зору і тривимірного статистичного моделювання. Така технологія може використовуватися, наприклад, щоб допомогти покупцеві вибрати одяг потрібного розміру.
Серед клієнтів компанії — близько 100 брендів по всьому світу, серед яких Dickies (дочірня компанія VF Corporation), Tailored Brands (великий ритейлер в США зі списку Fortune 1000), а також відомі гравці на ринку уніформ — 1822 Denim, RedThread, Safariland і Fechheimer Bros (компанія Уоррена Баффета). З українських компаній компанія працює з Bettter — брендом Юлії Пелипас.
Читайте також: Український стартап Upswot залучив $ 4,3 мільйона інвестицій
З квітня 2020 року ARR (річна виручка) компанії зросла в 5,6 разів і перевищила $1 млн. Клієнти змогли скоротити повернення речей на 30%, а конверсії підвищилися в 4 рази, якщо порівнювати рік до року.
Компанія планує працювати не тільки з виробниками одягу, виходити на інші ринки, наприклад, робити рішення для виробництва меблів, автомобільних сидінь на замовлення, моніторингу здоров'я, відеоігор.