Visa і Mastercard вдарять новими комісіями по американському бізнесу

Продавцям у США доводиться віддавати платіжним системам близько 2% від вартості покупок клієнтів за кредитними картками. Комісія передбачена за обробку онлайн-транзакцій.

Незважаючи на це, в квітні 2021 року платіжні системи Visa і Masterсard планують підвищити комісії на деякі категорії покупок за кредитними картками, посиливши тиск на ресторани, ритейлерів та інших торговців.

Читайте також: Цифрове майбутнє грошей: чи знайдеться місце біткоїну

А чого чекати в Україні

На українському ринку відповідних оголошень про зміни цінової політики не було.

«Ми з обережністю розглядаємо умови введення змін комісій на ринку США. Навіть якщо такі зміни будуть введені, вони не поширюватимуться на український ринок», — заявили у пресслужбі Mastercard.

Там наголосили, що головною метою компанії залишається розвиток безготівкових оплат, які забезпечують зручність, безпеку та прозорість і розвивають цифрову економіку.

Читайте також: Інга Андреєва: Під час пандемії людям стало зручніше платити гаджетами

«Visa постійно здійснює моніторинг та відслідковує тенденції ринку як основу для коригування нашої цінової політики. Проте ми завжди заздалегідь інформуємо наших клієнтів і надаємо підтримку щодо будь-яких запланованих змін», — поділилися у пресслужбі.

Там зазначили, що в Україні вже відбулися певні зміни, зокрема, з січня 2021 року зменшили міжбанківську комісію. Поки що інших нововведень не передбачається.

Чому без комісій не обійтися

За словами пресслужби Visa, комісії допомагають забезпечити:

  • інвестиції у провідні інноваційні рішення та рішення з посилення безпеки;
  • коректне відображення ціннісної пропозиції продуктів та послуг;
  • конкурентоспроможність комісій;
  • стійкість мережі.

Читайте також: До чого призведуть спроби «зарегулювати» цифрові платежі